poniedziałek, 13 lutego 2012

53. Z sercem...

 Miało w tym roku nie być walentynek ale... ale są ;)
Stempelki od Asi3city.

 Kartki trafią an wyzwanie w:
Scrapek.pl - Pokaż mi jak mnie kochasz
Scrap Market -  Walentynki
Digi Scrap  - Freebies walentynkowy
Digi Scrap- Z sercem
Kwiat Dolnośląski - Mała, wielka miłość
i zabawie u Digi Asi

 


 
 

Kartki robimy trochę wolniej niż przedtem... Dlaczego?
moje małe pomocniki, chcą wszystko robić ze mną.
i np. szyjąc na maszynie jeden siedzi i trzyma kartkę a drugi siedzi na kolanach więc ...
wychodzi to tak jak wychodzi, ale mi się podoba. :-D

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Fajniutkie karteczki :)

    Dziękuję za udział w zabawie - Wikucha z DT Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te "szarpane" serducha,a takich dzielnych pomocników tylko pozazdrościć :) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki:)) A pomocników pozazdrościć -może już teraz ujawniają się talenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki jak negatyw i pozytyw hi hi... i z pomocnikami robiona...dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Ups i w mojej zabawie oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się taki kształt serca :)
    Kochana czekam na adres żebym mogła Ci wysłać wygraną z zabawy szufladowej
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki wyszły rewelacyjnie, świetny kształt serca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super:) dziekuje za udział w zabawie w Scrapku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne,zwłaszcza druga:)
    pozdrawiam, Aśko_DT_digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja serduszkowych kart.

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D