sobota, 4 maja 2013

171. Pamiątka I Komuni Św. Jakuba i wygrany konkurs

Tydzień temu byłam na Wiośnie Craftowej w Krakowie.
Kto był wie, że było super :)
Udało mi się wygrać konkurs Magicznej Kartki, 
na kartkę w nietypowym kształcie z minimum 4 warstwami 
i 3 kwiatkami z czego jeden miał być swojej roboty.
Bardzo dziękuję Magicznej załodze :*

 W związku z tym, że licznik komentarzy zbliża się do okrągłej liczby, 
mam dla Was małą zabawę:
Osoba która zostawi na blogu szczęśliwy komentarz 
dostanie ode mnie niespodziankę.
Warunkiem otrzymania nagrody jest to,
 żeby komentarz miał więcej niż 10 słów :)



 



 





 

 

Kartka, bardzo się spodobała i niedługo zobaczycie więcej podobnych.
Bardzo dziękuje za Wasze komentarze :*
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka podoba mi się:) a na wiośnie craftowej też byłam i było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa i wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest bardzo wyjątkowa, jak i okazja na którą jest wręczana:-) Róża jest ujmująca! Mnie także bardzo podobało się na KWC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka która cieszy oko. Wspaniale udekorowana super kwiatkami .Wspaniała delikatna kolorystyka idealna na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze , nie z uwagi na konkurs ale dlatego, że kartka bardzo mi sie podoba ;) Szczególnie iość warstw, efekt 3d i kwiatki, wszystko razem wspaniale skomponowałaś a ta odrobina błękitu ładnie ożywiła wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1a 2ja 3piszę 4żeby 5wygrać 6ponieważ 7podobają 8mi 9się 10Twoje 11prace 12i 13wiem 14że 15niespodzianka 16będzie 17wspaniała :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. a poza konkursem: cudna kartka! najbardziej podoba mi się kształt i kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że kartka wygrała konkurs :)
    Jest zachwycajaca, wspaniałe kolorki, całosć bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji tworzyć nic w takim nietypowym kształcie, ale może kiedyś spróbuje ;) pięknie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no karteczka wyjątkowa. Widzę że w Twoich ulubionych kolorach! Kształt śliczny- masz taki wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D