poniedziałek, 17 września 2012

111. Urodzinowe słodkości :)

Wracam powolutku po przerwie, spowodowanej małą rewolucją (jak dla mnie) 
w domu...  Mam nadzieję, że teraz to już będzie lepiej...
Wczoraj blog na polanie miał swoje pierwsze urodziny 
z tej okazji małe podsumowanie:
udało się zamieścić 110 postów 
dodaliście  509 komentarzy
jest 62 obserwatorów
odwiedziliście mnie do tej pory 11 025 razy
  zdobyłam kilka wyróżnień,
i rozdałam małe drobiazgi z ręczne robionymi kwiatkami.
I tu propozycja dla tych które je otrzymały...
może macie ochotę pochwalić się swoimi dziełami... 
zapraszam do dodawania linków :)

Za to wszystko, za odwiedziny za tyle ciepłych słów bardzo dziękuję.
Nie było by tego wszystkiego bez Was  :***

I mam dla Was kolejną porcję ręcznie robionych kwiatków


Zasady jak zawsze
komentarz pod postem
banerek w pasku bocznym
zapisy do 16 października 2012r.
losowanie... mam nadzieję dzień później ;)

W czerwcu złapałam licznik u Magdy i dostałam coś co było moim marzeniem od czasu kiedy je zobaczyłam i przy okazji był to prezent na imieniny...
Madziu dziękuję :)


Niedawno licznik komentarzy pokazał 500 małą nagrodę z tej okazji 
w sklepie SKRAPKWIATKI.PL  wybrała Gosia z blogu goja.

 zdjęcie z bloga Gosi :)

 Pozdrawiam :)

43 komentarze:

  1. Z okazji urodzin bloga życzę nieustające weny do dalszego pięknego tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku i życzę jeszcze wielu tak owocnych roczków ;)
    Piękne są Twoje kwiatuszki Alu, więc chętnie się po nie ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieustających sił do realizacji swoich pomysłów, coraz szerszego grona obserwatorów. Ustawiam się po te cudne kwiatki i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiego wyniku! I życzę kolejnych równie twórczych i owocnych latek :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie słodkości :) Ostatnio się nie udało a kwiatuszki są tak piękne, że muszę spróbować szczęścia jeszcze raz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje i kciuki w górę :P
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Baner u mnie na blogu : www.goga91.blogspot.com w pasku bocznym :)

    Wszystkiego co najlepsze, kolejnych, radosnych rocznic :) Aby blog był prowadzony jak najdłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście staję w kolejce po Twoje słodkości :) a tu już tyle chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z serdecznymi życzeniami i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy, stale powiększającego się grona "fanów" i życzę wielu pomysłów na ciekawe prace!
    Przy tak znakomitej okazji z chęcią przyłączam się do zabawy Candy na Polanie...
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje zgłaszma sie baner dodałam kwaitki cudne mam na nie mnustwo pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kwiatki, po które chętnie ustawię się w kolejce:)
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kwiatki i może zawitają do mnie,dlatego ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam Beata
    http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie piękne kwiatuszki, chętnie je wykorzystam w swoich pracach:) i chętnie się nimi pochwalę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja zgłaszam się do Candy :) kwiatuszki są piękne :)
    banerek u mnie na blogu: http://madziarka.blox.pl/html
    pozdrawiam ciepło i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ustawiam się w kolejce po te cukierasy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja również ustawię się w kolejce :-)
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiatki,zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są Twoje kwiatuszki, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zbiorę te kwiatuszki:)) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapoluję na ten łakomy kąsek. Życzę wielu lat pasjonującego blogowania i wielu setek obserwatorów. Reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ten czas szybciutko leci... za kilka dni bedzie już 1 roczek i 1 miesiąc Twojego bloga..a Tobie pomysły się nie wyczerpują. Oby tak dalej Gratuluję i składam najlepsze życzenia urodzinkowe.

    pozdrawiam i staję do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. sto lat, sto lat :) ja także staję do zabawy :) banerek już wisi :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję roczku!
    Kiedyś próbowałam zrobić kwiatuszki, ale takie śliczne jak twoje moje nie były, może te twoje do mnie powędrują;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W kolejeczce po papierowe szczęście staję i banerek u siebie dodaję. Innych do zabawy namawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne kwiatki,zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawię się i ja w kolejce po kwiatuszki :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem nowa ale za to co widzę i podziwiam duże ukłony podziwiam talent mam nadzieję że spełnię warunki choć dopiero uczę się projektowania strony. Gorąco pozdrawiam i życzę powodzenia na kolejne lata

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam na imię Ania. Też przyłączam się do candy. Świetne pomysły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje najlepsze życzenia i gratulacje z okazji pierwszch urodzin. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja takze sie zapisuje do walki o piekne kwiatuszki;D
    bannerek juz wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się i ja, bardzo mi się te kwiatuszki podobają.
    zapraszam tez na moje candy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwiatuszki przepiękne, po prostu cudeńka!!! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy chciałby takie kwiatki, chcę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne te Twoje kwiatuszki :) chętnie bym się nimi zaopiekowała...

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przygarnę te cudne kwiatki :) szczególnie że już coraz bardziej jesień widać na dworze. I już oczami wyobraźni widzę ich zastosowanie!

    Pozdrawiam

    Ivo
    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję roku , a kwiatki przydadzą mi się

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak mnie zauroczyły Twoje kwiatki, że z wielką chęcią ustawię się w kolejeczce po nie:)Tym bardziej, że sama jakoś nie mam cierpliwości do zrobienia własnoręcznie kwiatków!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje roczku i zycze by kolejne lata były jeszcze bardziej owocne :D a kwiatuchy cudowne :D wiec i ja sie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje z okazji roczku! - kwiatuszki świetne - mnie takie nie chcą wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie przyłączę się do zabawy. Przy okazji najserdeczniejsze życzenia. I dziękuję za to candy, bo dzięki niemu trafiłam na ukwieconą fantastycznymi pomysłami i pracami polanę :))

    OdpowiedzUsuń
  41. W ostatniej chwili a przygotowałaś takie piękne cukieraski!
    Gratuluję rocznicy i życzę dużo weny w przyszłości :)
    W rewanżu zapraszam do siebie na anielskie cukierki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D