niedziela, 14 października 2012

121. Pudełka dla Nauczycieli...

Ostatnie dni to dla mnie duża "produkcja" m.in. prezentów na Dzień Nauczyciela.
Tym razem Exploding boxy. Powstało wszystkich 12.
Żeby Was nie zanudzić dziś pokaże 3.
















Różne papiery, obrazki z sieci, kwiatki mojej produkcji potraktowane mgiełką i brokatem.
Dziękuję za wytrwałość i zapraszam na dalszy ciąg.

Przypominam, jeszcze tylko do wtorku można zapisać się na słodkości
w których do wygrania ...


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Pudełeczka są śliczne:)I jakie fajne są te motylki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczka, energetyzujące kolorki mają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał ja w sumie zrobiłam 2 i jakoś nie pale się do kolejnych:)
    śliczne są takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda. A ja bazy zrobię i serca na wykończenie mi brak. Podziwiam. Pozdrawiam Cuda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D