piątek, 9 grudnia 2011

30. Znikam... i pojawiam się...

  Jak dziwnie zaginął tak i dziwnie się pojawił. Prawie tydzień mój blog był niedostępny, pojawiał się komunikat, że został usunięty :(
Ja nie miałam dostępu do bloga, konta w bloggerze, picassy, poczty, możliwości dodawania komentarzy, a nawet dostępu do niektórych blogów (jak się domyślam dostęp mają tylko użytkownicy bloggera).
Napisałam kilka pytań, niestety na żadne nie otrzymałam odpowiedzi, więc nie wiem dlaczego tak się działo.  Czy to ma coś wspólnego z znikającym blogiem Kuby??? Nie wiadomo...

Bardzo dziękuję Asi3city za umieszczenie informacji na swoim blogu  i w tym wątku.
W ciągu tego tygodnia pojawiły się pytania czy jeżeli wróci prowadzić dalej bloga… i dalej się zastanawiam czy jest sens jeśli w ciągu jednej chwili tracimy dostęp do wszystkiego…
Póki co jest… co będzie dalej zobaczymy…


W kolejce czekają kartki świąteczne, dziś z choinkami robionymi wg tego kursu.
 

 
 

 
 


 
 
 

 Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Aż ciarki człowieka przechodzą na myśl, że bloger taki niestabilny!Choineczki są cudne, piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam wordpress'a ;)
    a karteczki śliczne są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam problem, dziś nagle wyskoczył komunikat, że mój blog http://achhandmade.blogspot.com/ został usunięty, mam nadzieje że też wróci sam , jak Twój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próżnowałaś jak bloga nie było:) Tyle ślicznych choinek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D