czwartek, 24 listopada 2011

27. Wyzwanie Szuflady

Na wyzwanie trzeba było wykonać kartki z shaker boxem lub  shadow boxem. 
Mój shaker box to choinka ale ostatni raz wsypuję do środka brokat. Nigdy więcej!!!



Shadow boxa też zaczęłam robić ale w połowie pracy tak się spodobał pewnej osobie, że już nie pozwoliła na dołożenie żadnych innych ozdób, więc jest taki jaki jest.
Tło i postacie wycięte z kartek świątecznych i  podklejone na kostkach 3D.



 Pozdrawiam :)


**********

Pytacie dlaczego nie brokat, gdyż elektryzuje się do folii, czytałam o tym ale jak zwykle musiałam sama wypróbować i to był błąd!!!.
Ja używam ozdób do paznokci, mają różne kształty, kolory i wielkość. :D

3 komentarze:

  1. a co proponujesz zamiast brokatu ?? czy może nigdy więcej shaker boxa ?? :) bardzo fajne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły obydwie prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony znak :D